Storck nabídne prémiový trailbike s označením e:drenalin

16. 10. 2018

Storck nabídne prémiový trailbike s označením e:drenalin

Německý Storck rozšiřuje svou nabídku elektrokol o další velice zajímavý model. Po silničním expresu e:nario a horském hardtailu e:rebel přicházejí hesenští konstruktéři se strojem z tak trochu jiného těsta. Storck e:drenalin, celoodpružený trailbike s lehkým karbonovým rámem, míří do terénu tak náročného, jak jen si dokážete představit.


Storck e:drenalin, německý příspěvek do zajímavými modely napěchované kategorie elektrických trailbiků, vyráží na bitevní pole s lehkým monocoque karbonovým rámem, čtyřčepovým systémem odpružení a zdvihem sto čtyřicet milimetrů. Přední odpružená vidlice operuje se zdvihem o dalších dvacet milimetrů vyšším, v patkách rámu se otáčí sedmadvacetipalcová zapletená s dnes tolik oblíbenými pluskovými plášti. V samém středu nevšedně tvarovaného rámu našel své místo elektromotor Continental s provozním napětím šestatřicet voltů a jmenovitým výkonem dvě stě padesát wattů. Logo stejného výrobce nesou také hliníkové kliky s jedním jediným převodníkem a především baterie neviditelně ukrytá uvnitř spodní rámové trubky. Kapacita baterie, jak ostatně naznačují velkorysé vnější rozměry, činí nadprůměrných šest set třicet šest watthodin.

Do prodeje se e:drenalin dostane ve dvou různých variantách, jež se navzájem liší pouze provedením zadního tlumiče a přední odpružené vidlice. Vyšší verze s odpružením Fox Factory vás vyjde na sedm a půl tisíce euro, nižší Fox Performance na zajímavějších bezmála pět tisíc sedm set euro. Co se týká dalšího osazení, v obou variantách se dočkáte jedenáctirychlostní sady Shimano XT doplněné o čtyřpístkové kotoučové brzdy, dále pak zapletených kol DT Swiss HX1501 Spline, plášťů Schwalbe Rocket Ron Performance, teleskopické sedlovky Kind Shock Lev a konečně karbonových řídítek, hliníkového představce a dalších doplňků s logem Storck. Hmotnost takto vybavených strojů se má, alespoň dle vyjádření samotného výrobce, pohybovat okolo jedenadvaceti kilogramů bez pedálů.

U příležitosti představení nového modelu si němečtí konstruktéři připravili také jeden malý bonbónek. Byla jím prémiová varianta tohoto stroje osazená těmi nejlepšími komponenty v čele s odpružením Fox Factory Float, dvanáctirychlostní sadou Shimano XTR a karbonovými zapletenými koly DT Swiss HXC1200 Spline. Hmotnost tohoto šperku na dvou kolech dokázal Storck stlačit pod dvacet kilogramů včetně pedálů. Více na www.storck-bikes.com nebo www.9395bikes.com.


gallery

PŘEDPLATNÉ