Nejúspěšnější crowdfundingová kampaň je na e-bike The One

27.05.2020

Nejúspěšnější crowdfundingová kampaň je na e-bike The One

Přes sedmdesát milionů korun se podařilo vybrat švýcarskému výrobci elektrokol United City Bikes. Jedná se o nejúspěšnější crowdfundingovou kampaň v oblasti mobility na světě vůbec.

Kampaň na výrobu elektrokola The One stále ieště probíhá na serveru Indiegogo.com do konce června. Původní cíl byl 1 200 000 korun, překročit se ho podařilo během několika minut od spuštění kampaně. Kolo The One, které uchvátilo srdce investorů, je klasickou městskou skládačkou, která se perfektně hodí na cesty do práce, což je právě nyní po koronavirové epidemii hodně žhavé téma. Jde o kolo nejenom skladné, ale také lehké, váží jen 12,5 kilogramu. Ve složeném stavu má šířku pouhých 25 centimetrů. Kolo složíte za deset sekund. Firma se chlubí, že jde o nejlepší technologii skládání, která je na trhu. 

Kolo se dodává s dojezdem 40, nebo 52 kilometrů. Baterie se nabije za tři a půl hodiny. Baterie se nachází pod sedadlem. Kolo uveze osobu s maximální váhou 125 kilogramů. Kolo zahrnuje 20 patentovaných vychytávek, jako je například rám ze slitiny hořčíku, díky které je tento rám opravdu lehký. Motor kola je o 65 % lehčí, než je konkurenční motor se stejným výkonem. Kolo je možné si v rámci kampaně objednat za 27 000 korun, poté bude stát 54 000 korun.  

PŘEDPLATNÉ