CosmoBike Show mění formát a přesouvá se na únor 2019

3. 8. 2018

CosmoBike Show mění formát a přesouvá se na únor 2019

Mezinárodní cyklistický veletrh CosmoBike reaguje na zpomalení trhu ve většině odvětvích cyklistiky. Z tohoto důvodu posouvá termín z předpokládaného druhého zářijového víkendu na 16. - 17. února příštího roku. Festival tak symbolicky odstartuje novou cyklistickou sezónou a zaměří se zejména na testovací jízdy.


Změnu předznamenaly již výsledky z loňského ročníku

Během loňského ročníku se akce zúčastnilo 350 společností z 25 zemí, které na ploše 30 tisíc m2 vystavovali to „nej“ pro více než 60 000 návštěvníků. V zóně „Demo and trial“ a na venkovní trati o délce 400 m se konalo více než 11 000 testů kol a příslušenství a také 40 konferencí. Z analýzy těchto údajů vykrystalizoval nový koncept výstavy. Ta se nově zaměří na cíle spotřebitelů a nadšenců, jako je dostupnost zakázkové výroby, stavění kol a individuální zlepšování jezdeckých vlastností jednotlivých kol.

Tímto se oficiálně zahájila „Fáze 2“. Změna kurzu proběhla v souladu s obchodními strategiemi zúčastněných společností. CosmoBike předpokládá, že koncem léta bude mít premiéru mnoho inovací, do kterých se zapojí sportovci a profesionální týmy působící v různých disciplínách cyklistiky. Právě těmto inovacím chce pomoci proniknout do reálného provozu. Těšit se můžete na talkshow či prostor věnovaný setkávání nadšenců, uživatelů, nováčků i odborníků.

Trh zažívá kulturní změnu v mezinárodním měřítku

Toto rozhodnutí také reflektuje současnou historickou změnu trhu v mezinárodním měřítku, kde se rozvíjí pouze segment elektrokol, ačkoliv se první známky poklesu začínají objevovat i zde. V Německu, stejně jako v USA nebo Tchaj-wanu, kde se konají další významné veletrhy, existuje obezřetný postoj ke konvenčním výstavám. Převážná většina špičkových značek opouští B2B události ve prospěch firemních či lowcostových akcí.

Radikální krok pro urychlení obratu

„Museli jsme učinit radikální krok a rozhodli jsme se, že tak uděláme nyní. Využili jsme výsledky z prvních tří ročníků a důvěru v naši schopnost číst na trhu, kterou naši zákazníci vždy oceňovali,“ řekl Giovanni Mantovani, generální ředitel společnosti Veronafiere. „Z tohoto důvodu jsme již koncem loňského ročníku oznámili, že show zkrátíme pouze na 3 dny, během kterých se zaměříme na cyklistické testy. Aktuálně je změna ještě radikálnější, a to kvůli přesunu na konec února. Veletrh CosmoBike bude cyklistickým festivalem, předehrou pro nastávající sportovní sezónu. Samozřejmě bude zahrnovat všechny aspekty cyklistiky od cestovního ruchu po vzdělávací akce,“ dodal Mantovani.

  

Více na www.cosmobikeshow.com.


PŘEDPLATNÉ