Cannondale přichází s elektrickým crossoverem Tesoro X

24. 1. 2019

Cannondale přichází s elektrickým crossoverem Tesoro X

Po sportovním elektrokole s označením Quick Neo přichází americký Cannondale s další zajímavou novinkou určenou pro jízdu městem, dojíždění za prací i víkendovými výlety stranou hlavních cest. Řečeno automobilovou hantýrkou, Cannondale Tesoro X je jakýmsi crossoverem, který pod vaším vedením zastane mnoho různých rolí.


To nejlepší z horského a trekingové elektrokola v jednom jediném balení. Těmito slovy bychom mohli popsat nový Cannondale Tesoro X, na kterém můžete bez obav vyrazit do města, za prací i víkendovými výlety, a pokud si troufnete, tak také na delší cykloturistické toulky. Díky spojení dvou zdánlivě nesourodých světů můžete hltat silniční kilometry stejně dobře jako si užít jízdu po nezpevněných stezkách či i v lehkém terénu. Ať už se na svých výpravách dostanete kamkoliv, za řídítky tohoto kola budete vždy dobře připraveni.

Základním stavebním kamenem je v tomto případě hliníkový Smart Form rám s kónickou hlavovou partií, vnitřním vedením bovdenů a zadní pevnou osou standardu Boost 148. O pohodlí se stará vzduchová odpružená vidlice se zdvihem 100 mm, vnitřními kluzáky o průměru 34 milimetrů a pevnou přední osou standardu Boost 110. Jízdnímu komfortu napomáhají také výrazně zploštělé sedlové vzpěry rámu a v neposlední řadě velká devětadvacetipalcová zapletená kola obutá do širokých plášťů s univerzálním vzorkem.

Bosch pod kapotou

Ve středu rámu zůstává ukrytý středový elektromotor Bosch v provedení s bezchybně integrovanou pětisetwatthodinovou baterií. Výše postavený model Tesoro X1 spoléhá na elektromotor Performance Line CX s výkonem 250 wattů a točivým momentem 75 newtonmetrů,  Tesoro X2 pak přichází s hnací jednotkou řady Active Line Plus se shodným výkonem a točivým momentem o pětadvacet newtonmetrů nižším. Maximální rychlost asistence zůstala v obou případech omezena na optimálních 25 kilometrů za hodinu.

Oba výše zmíněné modely se kromě pohonných jednotek mírně liší také svým osazením. Desetirychlostní sada Shimano Deore, zapletená kola s ráfky WTB a náboji Formula a pláště Schwalbe G-One, to vše zůstává oběma provedením společné. V základní výbavě pak nalezneme také blatníky, stojan, nosič a přední a zadní osvětlení. Hlavní odlišnosti spočívají ve volbě přední odpružené vidlice a typu hydraulických kotoučových brzd. Detailní osazení a doporučené prodejní ceny naleznete na internetových stránkách českého dovozce www.cannondalebikes.cz.


gallery

PŘEDPLATNÉ